COLEFF CONSULTING

Servicii O.N.R.C.

Înființare : S.R.L., S.A., S.N.C., S.C.S

  • Rezervarea denumirii
  • Selectarea obiectelor de activitate
  • Redactarea Actului Constitutiv
  • Redactarea Contractului de comodat sau închiriere pentru sediul social / secundar
  • Completarea formularelor specifice
  • Consultanță personalizată
  • Depunere / ridicare acte la /de la Registrul Comerțului
  • Obținerea Certificatului de Înregistrare Fiscala ANAF (RO)
  • Angajarea unui contabil expert
  • Asistare la deschiderea contului bancar (cetățeni străini)

Înființare:
Persoană fizică autorizată (P.F.A.)
Întreprindere individuală ( Î.I.)
Întreprindere familială (I.F.)

  • Rezervarea denumirii
  • Selectarea obiectelor de activitate
  • Redactarea Contractului de comodat sau închiriere pentru sediul profesional / secundar
  • Completarea formularelor specifice
  • Consultanță personalizată
  • Depunere acte la Registrul Comerțului
  • Ridicare acte de la Registrul Comerțului

Înființare
Cooperativă agricolă

  • Rezervarea denumirii
  • Selectarea obiectelor de activitate
  • Redactarea Actului Constitutiv și a Statutului
  • Redactarea Contractului de comodat sau închiriere pentru sediul social / secundar
  • Completarea formularelor specifice
  • Consultanță personalizată
  • Depunere / ridicare acte la /de la Registrul Comerțului
  • Obținerea Certificatului de Înregistrare Fiscala ANAF (RO)
  • Angajarea unui contabil expert
  • Asistare la deschiderea contului bancar (cetățeni străini)

Modificări: S.R.L., S.A., S.N.C., S.C.S Cooperative agricole

Redactarea actelor, completarea formularelor specifice, consultanță personalizată precum și depunerea și ridicarea documentelor la O.R.C. / ANAF pentru efectuarea următoarelor modificări:  

  • Cesiune de părţi sociale
  • Schimbare sediu social
  • Revocare / numire administrator
  • Schimbare denumire
  • Modificare obiect principal de activitate
  • Completare obiect secundar de activitate
  • Activare / autorizare coduri CAEN
  • Deschidere / închidere punct de lucru, sucursale, filiale
  • Prelungire valabilitate sediu social / sediu secundar
  • Majorare / diminuare capital social
  • Suspendare / reluare activitate
  • Duplicat Certificat de Înregistrare
  • Schimbare formă juridică
  • Fuziune
  • Divizare

Modificări P.F.A. / Î.I. / I.F.

Redactarea actelor, completarea formularelor specifice, consultanță personalizată precum și depunerea și ridicarea documentelor la O.R.C. pentru efectuarea următoarelor modificări:

  • Schimbare sediu profesional
  • Modificare obiect principal de activitate
  • Completare obiect secundar de activitate
  • Activare / autorizare coduri CAEN
  • Deschidere / închidere punct de lucru
  • Prelungire valabilitate sediu profesional / sediu secundar
  • Suspendare / reluare activitate
  • Duplicat Certificat de Înregistrare
  • Schimbare formă juridică

Radiere:
S.R.L., S.A., S.N.C., S.C.S

  • Redactare Decizie asociat / acționar unic, Hotărâre A.G.A.
  • Publicarea în Monitorul Oficial
  • Redactare Raport de Lichidare
  • Completare formulare specifice
  • Depunere acte la Registrul Comerțului
  • Ridicare acte de la Registrul Comerțului

Radiere:
P.F.A. / Î.I. / I.F.

  • Completare formulare specifice
  • Depunere acte la Registrul Comerțului
  • Ridicare acte de la Registrul Comerțului

Alte servicii O.N.R.C

  • Certificat Constatator
  • Informații privind Beneficiarii Reali
  • Raport Istoric
  • Copii Certificate

Servicii O.N.G.

Înființare :
Asociație / Fundație

  • Rezervarea denumirii
  • Redactarea Statutului
  • Redactarea Contractului de comodat sau închiriere pentru sediul social / secundar
  • Consultanță personalizată
  • Obținerea cazierelor judiciare și fiscale
  • Depunere / ridicare acte la /de la Judecătorie
  • Obținerea Certificatului de Înregistrare Fiscala ANAF (RO)
  • Angajarea unui contabil expert

Modificări:
Asociație / Fundație

Redactarea actelor, completarea formularelor specifice, consultanță personalizată precum și depunerea și ridicarea documentelor la Judecatorie / ANAF pentru efectuarea următoarelor modificări:

  • Intrare / ieșire membrii asociați
  • Schimbare sediu social
  • Revocare / numire consiliu director
  • Schimbare denumire
  • Modificare / completare scop și obiective
  • Prelungire valabilitate sediu social / sediu secundar

Radiere:
Asociație / Fundație

  • Redactare Proces Verbal
  • Hotărâre adunare generală a membrilor
  • Depunere acte la Judecătorie
  • Ridicare acte de la Judecătorie

Servicii C.N.P.P.

Detașare transfrontalieră : Formular A1

Dacă doriți să detașați transfrontalier salariați pe teritoriul altui stat membru U.E. / S.E.E., în cadrul unei prestării de servicii, trebuie să obțineți Formularul European A1 de la Casa Națională de Pensii Publice. Bine-nțeles, acest formular se eliberează în anumite condiții impuse de legislația în vigoare.

Societatea noastră intermediază obținerea acestui formular încă din anul 2007, momentul accederii României în Uniunea Europeană.

Pentru detalii vă invităm să ne contactați pe email, whatsup, telefon.

Servicii: I.G.I. / Ambasade

Avize de Muncă
Permise de Ședere
Reîntregirea Familiei
Vize Ambasadă

Pentru a angaja cetățeni extracomunitari, firmele românești trebuie să obțină anumite documente specifice de la Inspectoratul General Pentru Imigrări iar apoi străinul trebuie să obțină o viză în scop de muncă de la Ambasada României din statul de origine. Deasemenea, dacă doriți obținerea sau prelungirea unui permis de ședere sau reîntregirea familiei unui cetățean străin, trebuie urmată o procedură strictă și complexă. Toate aceste demersuri sunt intermediate cu success de către societatea noastră.

Servicii O.S.I.M.

Marcă înregistrată

Pentru a proteja imaginea firmei Dumneavoastră și a vă asigura că nimeni nu vă poate folosi denumirea, sigla sau sloganul fără acordul vostru, este imperios necesar să vă înregistrați marca la O.S.I.M. Noi vă ajutăm în acest proces complex, oferind consultanță profesională, verificarea disponibilității mărcii, redactarea documentației necesare și reprezentare în fața instituțiilor. Astfel, vă puteți concentra pe creșterea afacerii, în timp ce noi ne ocupăm de protejarea identității brandului dumneavoastră, evitând posibilele litigii și confuzii pe piață.

Servicii: A.N.A.F.

Certificat de înregistrare în scopuri de TVA (RO)
COD TVA Intracomunitar
Certificat de Înregistrare Fiscală
Cazier Fiscal
Creare cont S.P.V.

Intermediem obținerea diverselor documente eliberate de către A.N.A.F., în funcție de necesitățile Dumneavoastră, precum certificate de atestare fiscală, fișe fiscale, adeverințe de venit, declarații fiscale sau documente privind situația contribuțiilor sociale. Ne ocupăm de întregul proces, de la depunerea cererilor până la ridicarea actelor, economisindu-vă timp și eliminând stresul interacțiunii cu autoritățile.

Servicii: autorizații de funcționare

Autorizație de funcționare de la primărie
Autorizație A.N.P.C.
Autorizație D.S.V.S.A. siguranța alimentelor
Autorizație A.P.M.
Certificat de Identitate Sportivă
Autorizație agent de muncă temporară
Alte autorizații necesare

În funcție de obiectul de activitate al firmei Dumneavoastră, societatea noastră intermediază obținerea diverselor autorizații impuse de legislația în vigoare.